De eerste pagina in de admin is het dashboard.
Je ziet Visitors (opgedeeld in sessions en logins), Orders (aantal en totaalbedrag), en Top Activity (met bekeken artikelen, bestelde artikelen, en zoek-acties).
Voor Visitors en Orders wordt in het Today blokje de waardes van vandaag weergegeven, deze zijn actueel. Bij alle 'Past xx days' en het Lifetime blokje kijk je naar het verleden, hier zit de lopende waarde van vandaag nog niet bij. Deze wordt pas toegevoegd om middernacht.
We hebben de quick-search uitklapper en de echte zoekresultaten pagina die je krijgt na een enter of een klik op een suggestie. We loggen twee dingen: hits en misses, ofwel zoektermen met minimaal 1 resultaat (product of pagina) en zoektermen zonder resultaten.
Voor de hits loggen we enkel de zoektermen als je op de zoekresultaten pagina komt, dus door een suggestie aan te klikken of het zoekveld te submitten met enter of een klik op het zoek-icon. Als je een product of pagina uit de quick-search resultaten kiest, dan wordt dat niet gelogd in Stentor. Maar, we tracken dit wel in Google Analytics met Event Tracking.
Voor de misses loggen we deze ook op de zoekresultaten pagina. Maar, omdat in de quicksearch al te zien is dat er geen resultaten zijn, loggen we de zoektermen (of delen hiervan, omdat de quicksearch search-as-you-type is) zonder resultaten hier ook alvast. Als je dus barbeque intikt en dan een enter geeft, kun je bij de misses records krijgen als 'barbe' en 'barbeque' (deze laatste twee keer, 1 omdat je aan het tikken was, en 1 van de zoekresultaten pagina). De aantallen bij de misses zijn dus wat misleidend, maar het gaat er hier om dat je een idee krijgt van zoektermen zonder resultaten, zodat je bijvoorbeeld extra keywords of synoniemen toe kunt voegen.